I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lasha - To my beloved

Vår Hiphop - Lyricism

   

2009-02-03 01:13

Lasha - To my beloved

En låt jag spelade in till mitt ex Amanda...

Jag sitter här och skriver låten till min själsfrände. Jag älskar dig, och du vet du är den ende.

Du finns i mitt inre, i min kropp och själ, och var minut utan dig så önskar jag du vore här.

Varje gång jag ser i dina ögon får jag tårar babe, dom är som oceaner och du vet dom dränker mig.

Amanda Petersson den enda i mitt hjärta. Jag plågas av problem men baby du får allt att lätta.

Blott en pojke på nitton år, det där med kärlek har jag väldigt svårt att förstå.

Men tillsammans så klurar vi ut allt, den kärlek du har givit mig ska fås igen tusenfalt.

Du är den som jag lever för så jag skulle inte leva om vår kärlek dör.

Om vår låga slocknar så blir livet kallt, men för ett liv med dig Amanda skulle jag kunna ge allt.




Ref: -----




Allt vi har det är underbart, och ett liv utan dig det är otänkbart.

Flera kliv i rätt väg, det ska bli en ny start. Jag längtar efter dig men du kommer snart.

Så då blir det att spendera min tid med dig,

vara nära, hålla om dig, babe jag älskar dig.

Med dig vill jag dela världen som vi lever i,

ta det ej som tomma ord, för det är mitt hjärtas poesi.

Och du vet att det jag säger det är sanning. Tillsammans med dig gumman vill jag ha en framtid.

Vill ändra på mig, jag vill inte längre va sån här. Jag vill skaffa barn, jag kommer bli en grym far jag svär.

Lämna allting som jag har fått genomlida bara för att kunna leva med dig vid min sida.

Det är så jag vill ha det babe, jag vill dela återstoden av mitt liv med dig!


När jag rör dig, så fylls jag av värme. När du är långt bort så vill jag ha dig närmre.

Du är flickan jag drömmer om, och du finns i minnen även om jag tömmer dom.

När du är nära så känns allting rätt jag känner pulsen av två hjärtan som slår ihop som ett.

Du är mitt allt, du är så värdefull. Du är ängeln ifrån ovan med en själ av guld!

Lasha - Poesi direkt ifrån själen!