Qruu - 58/100
Fan, jag tänker på våra gemensamma minnen ... Och nu sitter du ensam där inne Jag vill åka tillbaks i tiden För att ta ifrån dig den där fucking kniven Varför? Var du påverkad av knarket? Skitsamma... nu faller tårarna till marken Du har fått ett liv, vad fan gör du med det Tacka fan att han du snittade överlevde Kan inte förstå det du gjorde den kvällen... Just när jag vågade tro på nåt bättre Vad ska jag säga... fan vad jag skäms Men visst, vad som än händer är jag alltid din vän Någon rad till din cell för att skänka kraft Till dig och din stressade änglavakt Se till att hålla ut tills du kommer ut Även om inget längre kan bli gott till slut... Du lever så dumt, men ge inte upp nu Se till att du inte går ner dig för Guds skull Överlever för Guds skull Hur kan kärleken växa, Och hur jävla svårt skall det vara att lära sig läxan? Inte första gången du är där du är Hoppeligen den sista, annars spiken i kistan... Fan igen. Vi tänker på dig, bryr oss om dig Gör dikter, sånger, så du ska fly från ångest Har alltid backat dig, känner mig sviken Men vet att du lider, ensam i livet Skall besöka dig, fast varje knivhugg i bröstet där .... nu också är en isklump i bröstet här. Fan... en skrikande isbildning Men en dag skall du komma ut Och vi skall fira din frigivning.
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
|