Michael - Spokenword
Scenarium: Får brev om inbjudan till klassfest, snubbar och faktiskt småflickorna, som nu helt plötsligt hade blommat ut ordentligt, och hade blivit attraktiva kvinnar.
Dom dryga ifrån klassen, dom som alltid skulle vara nåt speciellt stod som vanligt längst bak i festlokalen och skulle se coola ut, fortfarande samma osäkhet. Hade odlat på sig en hel del "ockulta, pundiga. gängrelaterade, jag menar absolut typiska -criminalminden tatueringar-
Och resten av gubbarna man minns, endel hade följt en annan väg, och hade renat hus, barn och tillochmed eget företag. Och när den ofrånkomliga frågan (som jag innan hade hunnits befara i mina splittrade tankar innan jag bestämde mig för att gå dit, dök också slutligen upp då jag stod och konverserade med en tjej jag hade haft en liten flört med tidigare, OTROLIGT NOG, (haha) var tvungen att fråga: "Jaha, vad gör du själv då?" Och en liten hjälpande hand kom ifrån ingenstans och planterade en perfekt ursäkt rakt på min tunga och lät den glida ur med sann inlevelse i både ton som uttryck, så det inte kunde finnats något tivel om att det jag sa var sant.. Det jag iallafall var sa var, som svar: "Jag är mitte uppe i en flytt.. Bor faktiskt lite överallt" Och jag vet inte vilka eventuella anledningar hon fick exploderande i hennes huvud efter det men, jag tror hon fick för sig nånting lite värre än det kanske är. Men att kvällen slutade så pass nice, med härligt sällskap utav denna söta flicka, det bästa jag fått känna (även hade slutat hoppas på, med allt säkerhet) är ingenting än en Gåva från Gud.
Här var det livat..
Bäst att återkomma om några timmar då "kommentar-stormen lagt sig"
För så här mycket text tror jag inte en Skriftlärd eller farisée skulle kunna uppfatta,
Även om ögats intagningskvot och koppling till själva förståndets inte punkt vore på högvarv, med sin välkända, men dock nog enbart (med närböjden) inom dom i kärnan av omgängelsen i mitt sällskap, som skulle kunna intyga att det ofast var väldigt skarpsint och ständigt på jakt eller fanatisk hängivelse av information inom områden som sträckte sig mellan himmel och jord.
Kontenten utav det hela:
Ja du förstår väl att detta var ironi? I klarspråk, (med respekt för dom med mindre välsinsmorda munlädren, och icke tillgivna egenskapen -som oftast uppskattas- att faktiskt vara skapligt talför, i alla olika sällskap, helt enkelt; Att föra sig rätt!
Men jag väljer att leva fritt..
i enighet med min käresta
IDA VON HOFSTEN, det här är evigt shit..