TjippY - Frost
("Frost" är bara ett tillfälligt namn på denna. Kommer troligen döpa om den när den reccats.)
Sitter å tänker - kan nån uppfylla ens önskan Det tror jag knappast, jag lämnas med självömkan Tar ett djupt andetag, tittar in i eldstaden Lite ironiskt att ensamheten är det enda sällskapet Alla lågor dansar och alla frågor samlas Varför blev allt så här? Jag vill vara någon annan Jag sover aldrig på natten, jag drömmer vaken Alldeles för mycket tankar, känner mig sönderslagen På med MP3’ n, ut genom ytterdörren Ner för gatan i kylan och det bittra vintermörkret Varför hatar jag - varför älskar jag? Varför lämnas jag - alltid ensam kvar? Jag förstår inte, skulle ge allt för lite klarhet Men misstänker att svaren finns på en gravsten Händer allt av en anledning, är det bra vändningar Men mot svåra odds försöker jag va en bra människa
R e f . . .
Vill bara skita i allt, jag verkar vara knäckt till sist Varför måste jag alltid känna att jag aldrig räcker till? Jag undrar varför, varför i helvete Känns det som mitt sinne har blivit ett fängelse? Varför hoppas jag från första början När jag vet hur det slutar, fan man börjar undra Är det nåt fel på världen, eller fel på mig? Säg mig kompis, dom du älskar – ser dom dig? Jag fattar inte, fortsätter söka svar Försökt vara positiv men bara möts av hat Har ingen vilja på grund av dom åren som tog den Känner mig som fucking gubben på månen på jorden För gatorna är tomma, och allt är vindstilla Det är lugnet innan stormen, som kan bli mitt livs sista Jag kommer aldrig att hitta dom svar som jag söker Konstigt att jag e nere när jag inte har nåt å vara glad över
R e f . . .
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|