Konstgjord - Döda rosor
Jag har ingenting att göra så jag går ut och går vinden bär emot och jag har hål i mina skor jag går förbi en park och månen lyser där vi låg jag börjar minnas saker som bara du och jag har gjort
dimman tar mitt andetag och jag vet inte någon vettig människa som kan svara på mina frågor träden faller samman och jag tänker tillbaks till en tid då jag födde mina själviska drag för egentligen var jag en vänlig kamrat innan jag började leva i en äcklig maskerad
du gjorde mig, du förändrade mitt yttre mitt inre försvann och du sket i vad jag tyckte jag älskade dig men du gav mig ett rykte som egentligen byggde på ett knivskav i ryggen och vem bryr sig att blommor dör av den jag var som jag dog för dig, men aldrig att du dödar mig idag
jag ser en väg som är bruten, tät och försluten där ligger djävulen och han ropar mitt namn jag ser en värld som ljuger där jorden är bruten en plats där alla hatar och alla rosor försvann
jag minns enstaka gånger när vi bråkade och jag kallade dig dumma saker som fick dig gråta enormt ibland kastade du saker på mig men det var sällan jag minns alla gånger vi behövde få träffas vi skrattade åt igenting, bandade de på film för film snackade om vilken tid du var som lyckligast i ditt liv den tanken värmer hjärtat, får min mun att vilja le det är den bilden jag bevarat och den enda jag vill se
klockan är bara fem men det är mörkt åt alla håll jag hatar vintertider - ständigt mörker, smärta och sorg
jag tänker inte fråga varför, det var jag som dumpa dig troligen ett stort misstag, men jag var alltid drömmaren som drömde om ett liv med dig, jag drömde om dig igårkväll tankarna finns alltid kvar, kommer älska dig lite jämt men du lärde mig att inga gränser finns att krossa våran verklighet var borta, det är lätt att vilja orka, men...
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|