nerrökta tankebanor
jag är inte paranoid.. jag är bara vaksam för är du inte det ser du snart din gravplats det här är galna tider, jag är förvånad att.. jag är kvar i livet, tar aldrig min dag för givet har slutat hata livet - vad tjänar det till? kollar mig i spegeln och säger världen är din skjuter mot ovan siktar dit stjärnorna finns omfamnar kunskap i hopp att jag lär mig nånting vi lever i ett bra land - sverige är fritt jag säger samma till dig - välden är din, jag korsar vilka vägar jag vill för att nå mitt mål mayne, om jag lyckas.. det återstår att se uppvuxen där du inte vågar gå.. så sent där pundare skjuter nål i sin ven.. där kidz bålar på sin blaze och rånar dig på deg dit.. där folk lever med svårare problem.. men det stoppar inte mig för att kämpa vidare än om det reulterar i ditt hemska lidande i Guds namn, detta är inte skitsnack jag svär så länge disciplinen är där kan du bli fri från begär jag känner vänner som som drar några rännor jonk varje dag för att få abstinensen.. bort men också dom som hållt sig borta från skiten du har ett liv att leva varför förkortar du livet? man fastnar i greppet för att man inte fattade bättre från den dag du sattes i häktet till natten du släpptes vi formas likadana... varje generation för du utvecklas som person på det ställe du bor
det är kravaller i rosengård och dom skjuter raketer det är en krigzon I Palestina och dom skjuter raketer
Gott nytt år! men..
tänker man 'allt e grått och trist' blir allt grått och trist därför ser jag på framtiden med optimism mitt hjärta kommer bulta så länge hoppet finns och jag ser bara möjligheter var morgonkvist
du kan känna beatet pumpa i ditt hjärta speciellt när skunken börjat verka
jag är abstrakt men närvarande substansfull och medveten, här är jag man...
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|