Men man blir blind av allt d man ser - Mister Kee
Reff x2: Tider förändras, tiderna dem går, saker försvinner o saker man får Man vänder allt ut o in, försöker förstå allt runt omkring
Men man blir blind av allt d man ser
vers: Jag har vänt på mina saker, vridit på mina lögner Litat på folk fast dem har slitit mig sönder
Jag vet ej va jag ska tro, hoppas alltid på d bra För jag ser ljuset och förlåter varje da
Jag e dum nog för att inte kunna se allt skit Alla som sviken en o sabbar ens liv
Men jag tänker fram åt, med min positiva sida Ja, jag har fått folk att gråta, fått folk att lida
Förlåt för allt jag har sagt o gjort jag vet att ja e ingen ängel, men ja har lagt mina kort
Försöker förlåta mig sj, fast d e inte lätt Men försöker iaf göra allt som e rätt
För jag pallar ej me att få massa hat får höra att man e dum, korkat, egoistisk o lat
Jag tar mig i kragen, sparkar mig i röven jag gör allt för att få d ur världen
Reff x2: Tider förändras, tiderna dem går, saker försvinner o saker man får Man vänder allt ut o in, försöker förstå allt runt omkring
vers: Ja, man blir blind av allt d man ser Men ändå så smyger man runt i mörkret o ler
Men som sagt tiderna förändras, tiderna dem går Saker försvinenr o saker man får
Men d hjälper inte så mkt när man inte vet Om man inte kan förlåta o möta denna verklighet
Man måste våga att ta dem jobbiga kliven För d kan förändra alla öden o liven
För allt kan ju vända, allt kan ju förändras Från vacker till skit under ditt liv
O allt kan vara jobbigt nu, men d kommer bli bättre igen Jag lovar, jag lovar dig min vän
Så va inte naiv, va stark o våga ta ett kliv Ut i d fria, till verkligheten o fixa ditt liv
reff x2: Tider förändras, tiderna dem går, saker försvinner o saker man får Man vänder allt ut o in, försöker förstå allt runt omkring
Skrev ihop d mitt i natten, kommentera gärna, ska spelas in, Peace
U all will look up to me n' pray. Cause' I gonna burn God's book. N' reborn u all on ONE singel day!.
|