Över min för förstörda kropp. Jag har funnit kärleken i holken, & känt mig älskad av denden har funnits där i mörkret.. den har räddat dagenden va min livsglöd.. den skulle aldrig släckasden brann för mig, som jag brann för den.. även fast det regna.alltid känt att jag behöver holk, i överskottvandra utan den ? över min döda kroppöver min för förstörda kropp.Men sen träffa jag en tjej!behöver jag förklara vad som hände efter det ?hon blev vändpunkten för mig.- & det kändes bara fel.För jag vill röka! Det va okej från startmen det utvecklades snabbt till onda blickar,tårar på kinden,djävulskap.men nu, efter ett förhållande på 4 månaderså ber hon mig sluta med det jag älskarom jag vill ha kvar den jag älskar.men..Mary Jane, hon är vacker & finmin flickvän, hon är vacker & finMary Jane, doftar underbartmin flickvän, doftar underbartMary Jane, hon gör allt för migmin flickvän, hon gör allt för mig-Så hur fan ska man välja mellan 2 saker man älskar ?Det som va mitt val...slutade upp som ditt val, mitt misstag.. skulle aldrig släppt in dig