I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Falkken and sparven - bättre vänner!

Vår Hiphop - Lyricism

   

2009-01-13 10:25

Falkken and sparven - bättre vänner!






vers1:

//allting började i skolan med bra betyg, skötte alla läxor även om dagen va dryg
//det var då jag träffa adam för första gången, vi blev vänner och ingenting annat runt om de
//vi börja umgås å blev bättre vänner och det är så nu att det kanske händer, att vi blev bästa vänner och börjar umgås mer
//saken är den att dagarna blir bara fler, vi kommer hänga mera, vi kommer skratta mer, vi kommer kröka tills
//vi inte fattar det, vi kommer dansa och knulla en och annan brud. våran vänskap kommer aldrig ta slut.
//vi kör en IPROD dubble W DVD och vi rappar som om vi va på MTV du e fett cool och jag diggar dig du är inte som peppe och förnedrar mig


ref:

//Adam Falk min bror, jag kommer alltid vara den du tror, vi kommer alltid vara bra vänner
//jag kan alltid berätta hur jag känner, vi kommer föralltid vara nära vänner och du kan ge skulden om det faktiskt bränner
//jag vet hur du känner och jag kommer hjälpa dig, och jag vet att jag låter ganska gay


vers2:

//det va i skolan och du va ganska snäll, och du hjälpte mig som en bästa vän
//du fanns där för mig och stötta mig, vi spela fotboll och det va ganska röj, det va fett sköjj
//och nu rappar vi om gamla tiders vänskaps högtid, inge lid och svid bara skratt med massa jävla sprit
//vi taggar ut fixar brud, vi dubblar henne och det är fett sjukt, hoppas hon inte dissar mig men du kommer alltid hjälpa mig
//vi kommer kröka tills vi inte fattar det, vi kommer dansa och knulla en och annan brud, våran vänskap kommer aldrig ta slut
//våran vänskap kommer aldrig dö ut


ref:

//jonathan min bror, jag kommer alltid vara den du tror, vi kommer alltid vara bra vänner
//jag kan alltid berätta hur jag känner, vi kommer föralltid vara nära vänner och du kan ge skulden om det faktiskt bränner
//jag vet hur du känner och jag kommer hjälpa dig, och jag vet att jag låter ganska gay



Komentera;)