Snabb session
Seglings/sjölivs-inspirerat som jag skrev lite snabbt precis. Ska jobbas mer på, men ge mig lite kritik på vad som har skrivits än så länge är ni snälla.
Det skulle vara vi, men nu har min båt kappsejsat En vindpust från din mun: fick mig att falla platt Jag gick på grund; kölen gick av, du var min navigatör leddes ut på villovägar, är ofullständig, utanför (utan för) med en akter, liggandes i vattnet; på väg att drunkna jag håller på att sjunka, du ville inte ens få det att funka ibland hade vi det fantastiskt som en fet slör med spinnacker nu är du alltid frånvarande, vi som inte skulle gå av för hackor kommer ihåg dina tackord, när jag tog upp dig till toppen från botten; jag hissade dig som ett segel upp i masten sedan var du som en vädergud; begärde en stor våg som slog mig av min båt, du skratta och sa: man överbord ligger kvar och simmar, försöker andas men får kväljningar kallsupar och bommar i huvudet, får sådana känningar är helt nedfrusen, ligger och väntar på min sjöjungfru som kan få mig att känna mig hel, alltså inte itu tills dess: fuck you
peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|