Mephisto - Vardagsångest
Tjue, här är en snabb text jag skrev för att lätta på tankarna, var sjukt trött medans jag skrev den iaf ^^ peace.
På nåt sätt känner jag mig för komplex för min ömma sida Sån text jag skriver är bara content som hjälper mig drömma och slita Jag har ett nyårslöfte, det här ser inte klokt ut, men jag ska bättra mig Till alla offer av samvetets fokus - det kommer bättre days Min radiostyrda idioti, var min styrka tills jag släpptes fri Och till Jennie Andersson, du är mitt liv, trots all skit Insomnia, rastlöshet, och ångest som jag bär på I somligaste somliga trakter betraktas jag som där jag går Jag brukade kunna kallas för rappare Som slukade kunnigheten, är jag kunnig nog att kunna fatta det? Knappast bre. Jag är en usel lögnare, när jag säger att allt är bra Jag bär på tusen tyngre tyngder än gravitationens tyngdlag Press är ett enkelt faktum i dagens ljusa lågor Sett hur det var, sett hur det är, när jag redlöst brukar eldsvådor Jag är en kort kortis som vann tristess på en lott triss Och torrt piss smakar veteskapligt bevisat bättre än Scotch, visst? Nu säger jag peace out till alla där ute med goda besvär Ett gott nytt år till alla vars hund jag skjutit i behov av begär
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|