TjippY - Osynliga tårar
Skulle vara najs med en gästartist på denna när den väl spelas in, vilket tyvärr antagligen kommer dröja. Kommentera, gott folk. :) ___________________________________________________________________________
Vers I
Har alltid funnits falska personer, kommer alltid finnas Att man finns där för dom verkar dom aldrig minnas Dom verkar alltid glömma att man ställer upp Men att dom aldrig finns där när man själv kippar efter luft Skyller inte på nån särskild, nämner inga namn Men det finns så jävla många som inte verkar minnas att Det är dom jag tänker på innan jag somnar på natten Att det är dom jag ber för efter ångestattacker Jag skulle ställa upp utan att få någonting i gengäld Det kanske är ett av skälen till att jag är så nedstämd? Jag är helt själv, även i sällskap Det är väl självklart att vänskap inte alltid känns bra Men bråk det är en sak, svek är nåt helt annat Känns som andra stiger uppåt men jag blir nedkastad Och jag säger det så här, så att alla hör det Du ska veta att jag finns där när ingen annan gör det
Ref x2
Pallar inte va mig själv, ha det skit och leva ensam Den känslan får jag ut genom klena stämband Tankar kommer att krypa som termiter ikväll Låt mig va, vill inte bli besviken igen
Vers II - Gästartist
Ref x2
Pallar inte va mig själv, ha det skit och leva ensam Den känslan får jag ut genom klena stämband Tankar kommer att krypa som termiter ikväll Låt mig va, vill inte bli besviken igen
Vers III
Kompisar från förr, säg mig var fan tog ni vägen När jag helt själv fick stå fast emot världen Vad var det som hände, som fick er å ändra uppfattning För först fick jag uppskattning, och en massa uppvaktning Sen bara smutskastning, och en massa glåpord Saknar fan killarna som en handfull svåra år tog Klart man får nog, när vänner vänder en ryggen till Borde sett det komma men jag fick inte mycket tid Plötsligt var dom borta, och bara snacka skit Tänk efter folket, sånt kan fan sabba liv Jag har fått en massa skit, men är det ärligt rätt Nu vill jag vara positiv men det är inte särskilt lätt Jag vill va schysst mot polare och inte va nån åklagare Men vissa snackar ändå skit så fort jag är frånvarande Visst har vi känslor, trots ryktet om åtalade bråkmakare Fast du bara ser oss som småhatade låtskapare
Ref x2
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|