Ny text ---> (Maria)
jag tycker denna e mkt bra men skriv vad ni tycker
Maria
Reff:
Maria vem e du,,hur ser du ut// du e söt,,du e vacker// snälla låt mig veta//
vem e du,,vad gör du// snälla låt mig få veta// jag vet att du bor i gbg//
Vers: 1
nu fick jag en ny vän/ det e nåt jag fick på känn/ vi börja prata på lunar/ och nu sitter vi och pratar på msn/ året e 2008-12-26/ du verkar shysst/ lätt att prata me,,du förstår/ men jag vill veta så mkt om dig/ men vi får ta de som de kommer/ du har fin hy/ och vacker kropp/ jag vill hålla om dig och kalla dig min/ men jag vet inte om du vill kalla mig din/ vi får vänta och se/
Reff:
vem e du,,vad gör du// snälla låt mig få veta// jag vet att du bor i gbg// det e tur att du e så söt//
Vers: 2
det e tur att du e så söt/ men gumman vill du inte ha gröt/ så att du blir stor och stark/ att du inte behöver käka bark/ Maria du får mitt huvud att snurra runt/ och de e inte så sunt/ hmm vad ska man komma på/ vill du sitta och bara skrika hå/ du e så vacker och jag vill ha dig/ men du så långt borta/ jag vet att vi e vänner/ men jag kan ju inte hjälpa de jag känner/ vad vill du att jag ska göra/ eller vad ska du höra/ jag vet att vi e nya/
Reff:
vem e du,,vad gör du// snälla låt mig få veta// jag vet att du bor i gbg// det e tur att du e så söt//
vers: 3
vart leder denna låt/ för det finns ju inget att säga förlåt/ maria du e så vacker som en ängel/ när jag såg dig så tänkte jag Wow/ vilken tjej,,vilken kvinna/ henne måste jag få vinna/ men kan jag verkligen hinna/ du säger (nej vi e bara vänner)/ det e bara når jag känner/ okey då vet jag de/ så att inget blir fel/ eller finns de nån del/ som gör att du och kan få bli hel/
Reff:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|