Jag skryter bättre.. Whuut?Du och jag på samma nivå? Vi kan inte mäta vår törst//Ge mig en bunt hungriga rappare, ja då äter jag upp//Att jag är som jag är, visst, det borde räknas som fusk//Kan klassas som ett kärnvapen när jag är beväpnad me törs//Varje gång jag sätter ner foten sätter jag världen ur kurs//Jag är kaptenen i gemet, som har hissat alla segel//Jag tar ner dig i ledet, jag har listat alla regler//Jag är facit i livetsbrunn och jag hittar alla felen//Precis som när du själv står och tittar dig i spegeln//Jag ser på sjärnor i fågelperspektiv med micken på//Fuck 10000 metersklubben, du ska nog ligga lågt//Mina nivåer nås inte av dödliga som jag sagt innan//Till och med Nasa får svindel där jag lagt ribban//Om jag är bättre en dig? jag är säker som ett kassavalv//Men man ska inte jämföra sandslott med taj mahal//Jag är sjuk din hypokondriker och alla vet det//Fuck adhd, jag sitter och trycker på hela alfabetet//Brraapp
Jag är kaptenen i gemet, som har hissat alla segel//Jag tar ner dig i ledet, jag har listat alla regler//Jag är facit i livetsbrunn och jag hittar alla felen//Precis som när du själv står och tittar dig i spegeln//