Spades - mellandagsångest
satt och skissade på en text, ska recca senare och jag är rätt nöjd (dock ska det slipas lite här och var kanske) men jag vill ha lite kritik och så och kanske någon som kan vara bussig att ta ut guldkorn och dalar? ;)
här e texten.. peace!
Det finns vissa saker som jag inte förstår och vissa saker jag inte försöker förstå tankar flödar runt och oro blir till ångest dessa mäktiga misstag som lett till sorg sen känner mig sorgsen, när jag ser på vad jag missat jag är förblindad av mig själv och när jag tittar riktigt noga in i djupet på mig själv så drunknar jag så varje dag slutar katastrofalt utan undantag livet är en lek - och jag förlora för länge sen jag har himlen runt hörnet men lever i ett helvete jag vill inte dö - så jag skiter i det men jag tror jag missade poängen i att livet är en fest
Det är saker folk säger, som sprids och blir till rykten jag skriker och slår för det har blivit för mycket så jag slungar bergskedjor genom mitt glaskomplex för ... du vill va som mig och jag som dig
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|