Fuck you bortskämda horungar
Aighttt, detta är något jag skrev när jag hörde lite folk klaga över julen och vad presenter osv. Denna är mest riktad åt en person jag känner... Men finns många som kan ta åt sig:) Kanske inte på whoa, men men.
killar på 19 vårar ger mig kalla kårar beter sig som dårar, att dom bara vågar det är er jag sågar, bortskämda horungar, ja folk klagar/ över deras julklappar, att dom inte fattar...
vissa är inte värda ett skit, men får allt typ en tv kamera och mobil, allt sånt "ballt" tacksam är man inte ändå, mycket ska ha mer familjen dom inget får, bara du som ler hur lever ni med er?
denna jul fick jag ingenting det kan jag leva med, det är bara ting ingenting som betyder någonting det är ingen klyscha, men börja tänk på andra hoppas ni lyssnar
Vissa får ingenting, och har ingen familj du är arbetslös, men får allt du vill du kan ta det chill, bränna en mill och ändå har du hjärta att klaga dags att sätta ett stop för detta
///////// The end
Vill ha kritik! Och givetvis att folk ska öppna ögonen och komma ur sin jävla bubbla de lever i!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|