Dust and Balt - Bumlife DjyrJag vill fylla tallriksmodellenmed panda express och tagliatellemen man är pank så iställetfår man fråga alla man kännerom flaskor att panta och tacka så vänligtäven fast etiketten på flaskan är äckligoch ger mig kladdiga händer frångårdagens häxbrygd som blandats med läskennej, då bantar jag hellre, och går med enskylt på magen som säger: "Dansar för pengar"så.. undrar om man blir rik om man robbar ett fintkonditori? och det är inte våldsironi det här är bara nåt från mitt livdå min kostpyramid består av oxycontin.Dom rika blir rikare och jag har inte några problemmed att du delar din skumpa med nån annan i Rosa Pikémen om du vill slippa bråk borde du inte titta på,mig med en blick som säger: "Han har inte råd,att sitta på, samma ställe som oss"bara för att jag inte kan bränna pengar på koksmen jag är inte intresserad av att hänga med nånvars farsas inkomst fått en person att känna sig stoltdet är lugnt för mig, men om du droppar ett glåpordkommer du bli av med både din stolthet och plånbokför:om pengar leder till att man blir tjock i skallensom en cocerspanieloch att man bara kan ta komplimanger,från nån som också bara har ett koksat mindsetdå är nåt jag kommit fram till att:jag hellre är stolt och fattig med min kompis DustyDustBaltic min chompis, fattig och fattig, nja..kan inte påstå att jag e helt pank som en hobohar några lax på mitt konto men dom försvinner..lika snabbt som dom kommit på hashhish och koksishdet är lätt att falla tillbaks till samma liv jag lämnatoch e du inte ute efter destruktivitet.. så finns här inte ett skit att hämta.. jag lovar dig.......Nu e jag arbetslös igen med mer tid att dödamer pengar på weed att röga tills vi.. e högaMen du hittar mig inte på Stureplan i rosa pikedu hittar mig i området med kangolen på snesitter i en bil, lägger upp linor på cd-fodralet ochdrar du genom hundringen får du leva med valetJag vaknar upp och sträcker mig efter pillerburkenså jag kan glömma bort förra nattens minnesluckorKlockan e tre, äntligen har jag chappat från jobbeteller rättare sagt så har jag fått sparken av bossenVaknar upp, glöm all slit och släp.. skit, besvären känsla som väcks av en befriad själhar ett gott hjärta men många vill krossa detmen gör dom det gör dom det på egna bekostanderOch nä jag dricker inte ett glas vin till maten..... jag dricker jag en flaska sprit om dagenJag sjunker allt djupare i självförnekelseoch vill inte att familj och vänner ska se det mendet e ingen idé att försöka dölja spritproblem.. när man ändå knappt kan stå på sina benhar nått botten men ändå inte slutat änoch mina dyra vanor för mig tillbaks till ruta ettom pengar får världen att snurra hade jag tappat kontrollenmen mina fötter sitter kvar här fast i betongeneyy Baltic Bandit, kom ner hit och passa mig glockenså tar vi det där konditoriet du snacka om kompis