HampisH - Bejbe Jag Kommer Hem Snart
en text som betyder mkt för mig..ska spela in på lördag har inte orkat rätta stav fel
VERS1 ey gumman, jaa nu har det gått ett bra tag sen vi såg sist, men ja tänker på dig varje dag det känns som dagar blir veckor o veckor blir till år att jag saknar dig är ju inte svårt att förstår vi smsa varje varje dag som gå men är inte samma känsla sanigen är att jag vill faktiskt sitta hemma oss dig är inte samma sak att säga jag älska dig över telefonen vill hålla om dig o titta upp på en stjärn klar himmel jag älskar när du smeker min kropp så där försiktigt du vet vi är minst 40 mil ifrån varandra o vill känna din närhet vill ligga i sängen brevid dig för det är ju min plats för du alltid vart där du är den som väcker mig blir så glad när du ler så där underbart för mig aaa
bejbe gumman jag kommer hem snart <----sång jaja jag kommer hem snart <----sång jag kommer hem <----sång eyy bejbe jag kommer hem snart älskar dig <----snack
VERS2 jag saknar dig bejbe gumman enda sen dag ett jag kommer snart tillbaka du vet att jag har rätt har varit borta jävligt bra tag nu mina känslor för dig kommer aldrig dör ut kommer om 2 veckor, så kan du vänta mig ärlig talat så vill jag bara hålla om dig jag skulle kunna vandra genom eld o vatten för dig kan inte fatta, fatta inte att du är ju min tjej hela du gumman är ju född av den finnaste kärleken sannigen är att du är finnare än alla änglar i himmlen jaa för i mina ögon är du min blivande fru vi ska skapa en fin framtid bara du o jag bara du jag bejbe du är min luft du är mina andertag vi har ett band som aldrig kommer slittas ut våran kärlek kommer aldrig tar slut
bejbe gumman jag kommer hem snart <----sång jaja jag kommer hem snart <----sång jag kommer hem <----sång eyy bejbe jag kommer hem snart älskar dig <----snack
VERS3 om sannigen ska fram i ärlighetens namn så vill jag bara hålla om dig här i min famn utan dig gumman så känner jag som svarta fåret men du o jag gumman vi ska fira det nya året men året 2008 är det bästa som har hänt mig jaa det var det året som du blev min tjej kärleken som jag har är lika stor som alla världsdela o alla våran underbar minnen som du o jag har delat men snart mötter vi våra läppar mot läppar en ängel som du ja du bär mig till toppen som en sjöjungfru som rädda mig från botten jag älskar dig o alla dina undebara kyssar jag skryter för hela världen att du är min tjej o gumman jag vet att du bara älskar mig o bejbe gumman gud vad jag älskar dig så bejbe gumman för jag kommer snart hem
ÄLSKAR ELLER HATAR
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
|