Sellish - Tiden Stoppas (Idiotförklaring) Vers 1;Tiden den stoppas jag bara tittar runt/Jag tittar på mitt liv, allt är strunt/Jag tittar och ser alla dumma fel jag har gjort/Jag ångrar mycket, vill tilbaks till min förort/Jag bara saknar det som kallas gamla goda tiden/Jag fortsätter att kämpa vill klara av striden/Jag tittar igen jag ser massa sårade människor/Men jag lär mig massa saker nu, tack vare min bror/Tiden e stoppad har alltid önskat det/Men nu när det är här ser jag min blindhet/Jag ser mina gamla kompisar går runt och flippar/Men vi tar det alltid chill när ayna tittar/Brottsligheten kommer alltid bli mer och mer/Jag måste ta det lungt går till en kyrka och ber/Ref;Tiden den stoppas jag bara tittar runt/Jag tittar på mitt liv, allt är strunt/Jag tittar och ser alla dumma fel jag har gjort/Jag ångrar mycket, vill tilbaks till min förort/x2Vers 2;Tiden den startar igen men jag står fortfarande som ett frågetecken/Min hjärna förskräkt nu när jag såg skräcken/Alla tittar på mig och tänker vad fan har han gjort/Men nu har jag sett och fattat att jag e en jävla idiot/Jag fick en ny chans att fixa mina betyg/Men jag skippa chansen och förstörde mitt liv i smyg/Men nu är det försent men jag fortsätter att kämpa/Nu e allt knas men mina problem vill jag dämpa/Jag vill förändra allt och få ett bra liv/Men att kaosa o gråta är mitt tidsfördriv/Det är svårt att förändra sig efter 12 jävla år/Mitt liv det är mycket mer en ett litet skrubbsår/Jag vill inte bli skadad, men vem bryr sig om jag dör/Jag kanske blir skjuten, eller bara för jävla hög/Tiden rinner nu har inte mycket tid kvar/Men jag måste ju leva klart alla mina dar/Ref;Tiden den stoppas jag bara tittar runt/Jag tittar på mitt liv, allt är strunt/Jag tittar och ser alla dumma fel jag har gjort/Jag ångrar mycket, vill tilbaks till min förort/x2(Inlägget ändrat av spades_joola 2008-12-23 12:14:59)(Inlägget ändrat av spades_joola 2008-12-24 13:53:30)
men jag har haft ett specielt dåligt liv!