shiit.. hur missade jag denna i över en månad? ;D okej.. en lagom bra text; började bra, liite diffus, och lite intetsägande.. kanske för mkt "jag vill ha dig vill du ha mig?"-stil.. kanske fler liknelser, kanske mer betoning på en story to tell (syftar då på lite mer story-telling) - så gör jag iaf om jag ska skriva till ex/flickvän osv.. (kanske lägger upp en sån här, så folk får se annan sida av mig me, hehe). gillar din stil o skriva, lagom mkt rim, brukar få skönt flow. en sak jag stör mig lite på e dock den återkommande topikaliseringen av meningar; t.ex. "för dig jag biktade", "men ingen jag inblandade", osv... svenskan kan bli så eftersom verben inte komr sist naturligt, och för att kunna rimma på dessa så ändras meningen bakofram, och det hela kan kännas lite nödrimmat (elr nöd-omformulerat, if u catch my drif'). så lite mer omformuleringar; MER story-tellin', mer djup, mindre "jag älskar dig, vill ha dig".. så kan det bli bra. dra liknelser (inga "punchlines", precis.. men liknelser e fint, funkar alltid. t.o.m jesus höll på me sånt shit när han predikade ;D hahaha.) peaaace
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...