Qruu - 51/100
Fuck rim, fuck det mesta… Ett litet försök, att aldrig stressa
Chill out.
Det handlar inte om att åka ner till Lanzarote Utan bara koppla bort ifrån allt som råder Inte dra på sig det finaste ur garderoben Utan bara råda bot på värsta samhällsdrogen Det dags för chill out, var jag än e… Dags att vara där och inte vara på väg Om du också stannar till så kan du också längta Ta och andas in och bara fånga känslan Som sista dagen innan sommarlovet När solen smög sig in i korridoren Som första dagen här i tidlösheten Där vi blivit ense om att livet läker
Om du lutar dig tillbaka kan du hålla med Kan vara svårt att hata denna långsamhet Väldigt lätt att älska när du väl är där Nästan den bästa känslan i en stressad värld Kanske ringer gänget, samlar packet Chillar länge där framför vattnet I stallörsparken om de tillräckligt varmt Då vet man vart man ska, ja precis ingenstans Någon tar det lugnt på en uteservering Nån går på gatan och super sig redlös Staden känns tom, men vi softar bra Stänger telefonen och kopplar av Fast just nu är det vinter och jag vill härifrån Men det spelar ingen roll, för nu hittar vi på Ja just nu är det vinter och jag vill härifrån Men det spelar ingen roll vi bara chillar ändå
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
|