Fiddy- Ge mej mer
vers 1 Ni tror att jag baitar för att jag skriver som ett proffs 3 år med låtskrivande ni borde ha förstått ni kan vara avundsjuka det skiter jag i jag e en fullblodig mc, skriver poesi försök att trycka ner mej, kommer aldrig ge mej ska kämpa tills livet inte pallar med mej, se len jag e som en spartan och får saker gjort som akilles jag svingar mitt svärd jävligt fort och jag går inte in i beef, jag avslutar den enda sättet att vinna är att skjuta mej jag har inte döda legender i min ficka när jag har dem kan du suga min dick man svergie e fullt med massa nörd rappare snackar alldeles för mycket skit, de gör mej lacka len rim sjuka jävlar hittar man inte i himmlen nej i under jorden, med baggy jeans o linnen (ref)
vers 2 jag sprutar mer heta rim, än heta kulor från uzin får blow av tjejer med fetare läppar än linda rosing jag har de sjukaste texterna, nej jag har inte baitat så sluta va så misstänksam och ge mej five man jag rullar upp jointar som är fetare än anna bok röker dag och natt, nej jag e inte klok jag är fantastik, ger er hetare rader än kändisar jae okänd för många, så jalla börja dissa att gå in i beef med mej kan bara sluta på ett sätt två händer på fejan, en loser som nyss blev knäckt det e en tidsfråga när jag får mina 15 min i rampljuset kickar ut torra dumma rappare, skickar dom till damphuset kommer rakt från ingenstans nu har jag anlänt rappare från ingenstans dissar riktigt hemskt texter och flow som är värre än klamydia ni förtjänar inte att rappa, helt jävla odugliga (ref)
vers 3 Vissa ser mej som ätbar, nu vill alla bita mej värsta choklad nyllet, rassarna vill nita mej dom vill fånga mej och sen fängsla mej jag kommer bli lynchad, o dom kommer hänga mej men jag springer som usain bolt på 100 meter dom hatarna kommer aldrig att fånga en neger kritik är mitt bränsle och skitsnack är min olja munnen är motorn, så om ni ser broshan hojta för fiddy går in han bara grepar tag i micken bruden blir vild hon bara grepar tag i dicken sicken bitch, fan hon håller på å svimmar den här typpen slänger jag som ciggfimpar ey vissla om du har en rizzla(javisst man) för jag har gräs men inget att rull i (shit fan) Jag är redo att gå ett steg upp, inte ner så varså god och hata, ge mej lite mer (ref)
Hook Ge mej mer (rep)
ref Ge mej mer skitsnack nej jag blir inte skitlack ja jag är skitsvart så Ge mej mer skitsnack
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|