Skrivtorka! Några tips? (lyric)
Jag vaknar upp på morgonen, precis som alla andra // Ligger kvar i min säng (japp) och samlar mina tankar // Mina tankar om livet, mina tankar om min framtid // om hur jag vill leva, vad jag ska göra med mitt liv //
Försöker se det posetivt, att kliva upp ur sängen // men orkar inte resa mig, så jag lägger mig igen // Tar kudden över huvet, vill tillbaka till drömmen // Fösöker somna om, men någon bankar på dörren //
Men bankandet blir högre, och jag blir irriterad, // så jag rycker upp dörren, va det nåt problem här // Där står en idiot, som vill ta mig till skolan // Ey, ta ditt pack och dra eller hångla med skorna //
ja kyss mina sullor, du får foten i röven // Kom inte hit igen, för nästa gång blir det döden // Allvarligt talat, inget mer bullshit // Vill du ge mig råd eller prata så stick //
För jag är less på sitta, plugga i bänken // Men jag får inget jobb, så jag stannar i sängen // Pallar inte städa, pallar inte laga mat // Disk övertallt, jag tar det en annan dag // Kommer fan inte på mer,,, Jag fastnar, shiit, Är behov av tips osv.. Tack på för hand. Peeeys<3
(Inlägget ändrat av spades_joola 2008-12-15 11:37:55)
Droppar fett tungt, som en brinnande komet // Lägger det flummigt som en stenhög poet //
|