LuffarN - En känlsa
Kunde inte sova, så jag satta mig ner och skrev ihop en text. tog flera timmar..... så lite kritik är jag väl värd??
en känsla, som har tagit mig hit och jag erkänner nu, var både dum och blind men nu står vi här, känner du som jag i denna kalla värld fylld med kärlek och hat den ena bara ger, den andra bara tar men du bara gav, och jag gav inget tillbaks utom kärleken du fick, men det var inte enog Så nu går du härifrån vänder andra sidan mot jag är tom på ord, känner mig lämnad rädslan den växer för att vara ensam tänker ofta på, när det var du och jag din hand i min, och en himmel som var stjärnklar öppna ögonen, och se vad jag betyder känner du nånting? är jag död för dina känsler väntar på dig. kommer vänta för evigt du betyder allt och jag saknar dig baby
vers 2
En känsla, som är skapad av dig är nu minnen och tårar, från tiden du gett mig när jag var med dig, kändes allting perfekt så jag ligger nu jag här undrar vad som gick snett det som hände nu, (Shit) var det de rätta? känslor för dig, sitter ristat i mitt hjärta jag skriker ut till världen att "jag älskar dig" men det svar som jag får, är ett eko från mig själv jag är ensam, vill ha nån att krama ligga och mysa, är nåt som jag saknar dela hemligheter som ingen annan vet du är borta ur mitt liv, och vi pratar inte mer alla stunder som, du fanns där för mig det var det bästa som fanns och jag saknar dig väntar på dig kommer vänta för evigt du betyder allt, du är livets stora mening
snåla inte nu whoa ;D
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
|