Sellish - Samma dag, annat namn
Alla dagar är lika, ofc att man tröttnar på skiten/ Man vill ju göra nåt roligt men så kommer pliten/ Jag kan förklara mina dar utan till o hur lika dom e/ Jag vaknar o bråkar sen går till skolan o bråkar med fler/ Man tröttnar på allt och hoppas på att nåt nytt ska hända/ Undrar vad som skulle hända om jag nu skulle återvända/ Jag började äntligen ändra mina helger men nu är dem detsamma/ varje fredag åker jag till kaos men på söndag tillbaks till mamma/ Skolan är detsamma, jag tar bara emot massa tråkigt lärar skäll/ Jag har ångest för min sista chans är att jag blir mer kriminel/ Och så skriver jag feta låtar och försöker hålla mig orginel/ Jag läggar ut mina låtar och slår högt med massa decibel/ När jag flytta gick jag igenom en tragisk förändring/ Jag vill bara som en pantburk, att gå igenom en återanvänding/ Kanske bara födas på nytt som en liten troll slända/ Och bara få nytt liv hela tiden vad fan kan hända/ Jag är alldrig rädd för att missa en dag för samma kommer om några timmar/ Men när jag kommer hem kan jag skriva om nåt nytt och bara sätta sig o rimma/
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|