TjippY - Öppet Hus (Tidsfördriv)
Tjipp har otroligt tråkigt och känner för att skriva av sig. Usch ja. Digga eller försvinn.
Jag vill känna hur inspirationen täcker ett innan blankt blad Men det är svårt när ingen verkar ta en på minsta allvar Det är en kall dag, jag är trött på det men Kan ingenting göra för jag inte har nått kött på benen
Hjärnan arbetar, men den är ju halverad Och mina två hjärnhalvor är rivaler i en match utan halvlekar
Mitt huvud känns som Helms Klyfta gånger två En plats jag frivilligt skyfflar bomber åt Jag förväntar mig inte att folk förstår dessa döda känslor Men knappar ändå in dom på skolans störda tangentbord
Ja jag är i skolan på en lördag fan, har jag feber eller? Nej för då kan jag chilla på jullovet då bara ledigt gäller Jag borde faktiskt plugga, men jag är inte motiverat Varje lektion är ett vilset försök att orientera
Men jag snubblar på vägen, och faller platt till marken Livet är ett hårt jobb och jag är den fattiga aspiranten Jag behöver pengar och jag behöver framtid Men varje gång nånting verkar hända så förstörs det alltid
Skolan slutar om nån timme men jag vill sticka nånstans Lär somna på bussen hem och kommer säkert missa min hållplats
Värt att nämna kanske att jag skrev denna på tio minuter trots att jag gått upp kl 7 på en jävla lördag. Så var nu snälla med kommentarerna!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|