Denna låten heter Kärleken skrivit den själv säg va ni tycker
jag vill veta vad ni tycker om den e bra eller sådär eller dålig,,skriv och säg och säg gärna hur jag ska bli bättre om de e så
Kärleken
Vers:1
jag har träffar den sötaste tjejen och hon kallas (Jojo) // hon är en ängel som bor på denna jord // jag vill hålla hennes hand och smeka hennes kind // och jag vill säga dom 3 magiska orden (Jag älskar dig) // men om jag gör de så vet jag inte om hon finns kvar // vad faan ska jag göra varför ska de vara så svårt // med denna kärleken //
Ref:
Jojo var har du varit för när jag såg dig så blev jag kär // Jojo du får mig glad,,du får mig lycklig // kom till mig så ska jag viska en sak // jag vill ju att de ska vara vi //
Vers: 2
när vi prata i telefon så blev jag glad för din röst e magisk // när jag tänker på dig så vill jag att de ska bli vi med hund och barn // du e söt och sexig och de e inte jag men jag vet vad jag vill och jag vill ha dig Jojo // jag vill inte ha dig för sex för att sex e inte viktigt för mig // men du e vikigt för mig min underbara ängel // jag vill veta vad du känner för mig nu,,du sa att du blev glad men jag vet inte // alls e de sant eller e de falsk //
Ref:
Jojo var har du varit för när jag såg dig så blev jag kär // Jojo du får mig glad,,du får mig lycklig // kom till mig så ska jag viska en sak // jag vill ju att de ska vara vi //
Ref:
Vers 3 säg va du tycker och tänker nu för vill du inte ha mig så går jag till en ny // bruden kom o ta min hand mitt står faan i brand // jag vill att du ska vara här jag kan inte hjälpa att jag är kär //
Prat:
Tack för mig jag heter Mr_X och detta e en låt till en ängel som kallas Jojo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|