inget spel
Aldrig spelat på klyschor, håller alltid hjärtat som insats all in, kvitt eller dubbelt.. en spliff låter nerverna stillas Solen bor i mitt hem, lyser på mig när jag vaknar när hon kysser mig gör hon mina knän så svaga
men hur kan man älska varann mest utav allt, utan kärlek kvar börjar kasta sten mot himlen, när jag förlorat mot min sista väderkvarn det är mig det är fel på som inbillar mig sånt hon kallar mig svartsjuk men hjälper mig aldrig tillfriskna nångång
Jag är inte längre samma man som hon blev kär i jag krävde sanningen men inte att hon skulle va så jävla ärlig Jag ber till gud för naturen saknar lagar för tårar för du känner ingen förrän den dagen du gråter
Spelar inget spel..
Jag minns när staden var min folk flyttade på sig vart man än gick
Mitt hjärta är insatsen den gången jag stog på knä, och invärtes förminskades och det sas att jag skulle bli bra som farsa men när barnet kom visade det sig att det var nån annans
Den gången man fått stryk och sökte efter tröst och fattade direkt vad otrohet var så fort jag hörde hennes röst den gången när någon som står en så nära vissnat och jag går där i tårar och bär på kistan
dom gånger man ser hela världen brinna och inser att hon inte är lika kär som innan men bakom varje god man finns en god kvinna för med hjärtat som insats kommer vi tids nog vinna
Har aldrig spelat nåt spel håller alltid mitt hjärta och kommer alltid leva med det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|