Hamish - Ge mig mer
Vers 1 Det brinner en så stor brasa i mitt blod att jag inte kan uttrycka mig i fraser & ord men det är kärleken som har satt sitt spår gjort mig hel och tagit bort alla sår Jag känner ljuset i hela min kropp för dom mörka dagarna har bleknat bort men det fanns en tid då ens ögon domna för man dog ett dödsgrepp på det förgångna Det enda som man hade i tanken var å korsa mållinjen och stå på prispallen man kanske vinner och möts med applåder men det är ingen som hör en när man gråter Det jag lär mig mer för varje år som går är att man får skörda vad man sår så innan du ska ge upp och ge dig av tänk klart, för livet har sin egen plan Refräng: Jag sprider lite kärlek till dig som vill ha närhet Ge mig mer, ge mig mer kärlek Ge mig mer, ge mig glädje Jag sprider lite kärlek till dig som vill ha närhet Ge mig mer, ge mig mer kärlek Ge mig mer, ge mig glädje Vers 2 Har sopat undan spåren efter dom tunga åren och inom mig har jag rensat de hundra såren så många gånger jag svalt ormens gift men nu har jag lärt mig å undvika den ondes blick för, man vill ju inte begå ännu en synd och sälja sig själv för några falska mynt Oooch, jag hoppas att alla hör det för vem som helst kan falla för det såå, låt oss bekämpa giftet för våran Gud innan det genomsyrar hela vår natur för så länge du inte tar del av ljusets källa kommer du att fortsätta gå i lucifers fälla snälla, gör ditt bästa för att hitta ut annars kommer ditt hjärta att klyvas mitt itu till dig som gått vilse i ren renodlad lögn vakna upp genast ur din törnrosasömn Refräng: Jag sprider lite kärlek till dig som vill ha närhet Ge mig mer, ge mig mer kärlek Ge mig mer, ge mig glädje Jag sprider lite kärlek till dig som vill ha närhet Ge mig mer, ge mig mer kärlek Ge mig mer, ge mig glädje Vers 3 Korten har lagts på bordet för jag syna bluffen fladdrar med vingarna och svävar fritt i luften för kärleken som Gud har nedkallat har brutit sig igenom mina försvarsvallar multiplicera det med evigheten för att få en inblick i det jag upplever på vägen hit, stötte jag på föräddare och svin och jag fann min lycka i botten av en bägare av vin det tog sin tid tills jag fick kniven mot strupen och kunde inse att mitt liv blivit stulet ju mer jag såg hur fienden segra desto mer börja mitt leende blekna den ena ville få allt serverat på ett silverfat och skryta om framgångar, men inte jag! Den andra sålde sig själv för ädelstenar När toppen blev nådd fanns det ingen skäl å leva Refräng: Jag sprider lite kärlek till dig som vill ha närhet Ge mig mer, ge mig mer kärlek Ge mig mer, ge mig glädje Jag sprider lite kärlek till dig som vill ha närhet Ge mig mer, ge mig mer kärlek Ge mig mer, ge mig glädje
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.