bdn - någon som värmer mina händer
Sara jag har hittat någon som värmer mina händer nu när vintern tränger sig på och graderna sjunker lika djupt inuti mig som utanpå. Sara jag har väntat för länge för att med sömn kvar i ögonen vaknat och insett att allt jag levt på är sånt som ingen annan saknat.
Jag tror ärligt talat inte att det gör dig mycket mer än kanske besvikelse och en önskan om att drömmar skulle slagit in men jag tror att det var du som innerst inne ville att det skulle finnas mer för att jag skulle bli din. Och jag menar det inte lika elakt som det kan tas utan jag tror att du förstod långt före mig att du stod i en annan fas.
Men..
Jag vill fortfarande sitta uppe på nätterna och känna någon sorts vind komma in genom fönstret och på något sätt önskar jag att jag hade din hand på min kind och jag går sönder litegrann av att läsa sånt du skriver för jag avskyr fortfarande när det kliar tills man river.
Du är en saknad som inte går över och även om jag aldrig sett dig vet jag att jag behöver någonting som får hjärtat att lugna ner sig dom gånger jag tänker på saker som jag sagt dig.
Sara jag har hittat någon annan som värmer mina händer när vintern tränger sig på men du borde veta att jag saknar ibland när hjärtat slutar slå.
fuck it...