DMAt - Våldsironi #1
Hah, vem är jag, det är killen från norrland han som dunkade dig som michael jordan Du ville battla, men blir åter nedstämd för dina rader är redan slagna som John McCain Och frågar ni varför det luktar skit i vita huset så pekar Obama på sin fru.. och hon på familjen Tänker inte förhandla, då hade jag stannat på ica och kallar ni mig rasist, så får ni gasa till auschwitz
Jag får flickor att hamna på rygg som taburetter sorry mohammed, men utan slöjan så suger din dotter Och tappar hon inte andan, får hon ta på sig en tight korsett! hon tar slag o stryptag, om det inte var en vana, så skulle det likna våldtäckt Skratta inte, för då blir det barnkalas med Michael Jackson som alla trodde var lycklig, men som bara använde Nike air skorna Dina tankar om vinst är absurda och surrealistiska för nu är hela ditt liv är upp och ner som puckel pistar..
Och vill du battla, så är du dum nog att rammla på din egen skugga hela norrland.. ladda sikta skjut... BLAOWWW
Kommentera, ta ut rader..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|