Såsse - En för alla , alla för en ft chuncho loko
en låt som kommer upp på EP har koll på audio kommer ut nu i veckan
intro:
(C) ey hampe vad tänker du på (H) det är svårt att förklara (C) kom igen säg nu jag är ju din vän (H) aa jag vet inte (C) jo du kan berätta allt för mig, lita på mig (H) aight lysssna så ska jag förklara
Vers2 det känns som att jag inte har talat nog om er utan mina vänner så skuller jag aldrig ler finns alltid där för mig jag kan snacka med er alla utan mina vänner så skulle jag bara falla falla ensam mot marken men nån av er skulle fånga mig om nån av er skulle börja falla så skulle jag fångar dig har en massa härliga minnen genom åren som går jag kan kalla er för systra o bröder vi går i samma spår jag älskar er alla för ni är fan dom bäst i världen utan er så känns som jag har tusen knivar i själen om jag har gjort något fel så säger jag förlåt för det här eran låt o jag hoppas ni förstår vi kan sitta o snacka i flera timmar vänner som er kan man bara drömmar älskar mitt liv det är ju helt underbart
Reff 1x vänner som er kan man inte ersätta utan mina vänner vill jag inte levar vi lever för dagen o snackar sköna minnen men tiden rulla ju på men vi lever ändå vi dela ändå samma liv o tanker banor jag kommer alltid tänkar på er o den sköna tiden då vi var på alla skönar fester o smutta på en cider en för alla alla för en
Vers2 jag har fårt så många härliga vänner jag skulle kunna simmma genoma alla oceaner för eran skull, ni får mitt hjärta att glöda känner hjärtat o kroppen hur det flödar jag kommer alltid att finnas här för er jag kommer aldrig att lämna er för skulle jag kunna kämpa kunna kriga släpper aldrig taget om er även om mina händer är blodigar
ChunCho Loko sång 3x att förlora er finns det inget att leva för jag älskar er så mycker o jag vet att ni hör
Outro
(C) ser hampe det var ju inte så farligt (H) hehe tack brushan kan lita på dig (C) du vet en för en alla för en (H) hehe du har fan rätt där ey vi dra hem till mig o lira lite cs (C) det låter soft brushan, kom vi så dra, vi hämta lite kebab på vägen (H) aaa det gör vi..ey brushan tack för att stötta mitt shit alltså (C) aa ingen fara du ställer ju alltid upp för mig..det är vänner till för
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
|