Såsse - Såsse med en Ica påsse
en skön låt som kommer på min ep är inte klar än, ska forstätta med vers 2 imorn
VERS1 Det här är en helt vanlig dag i en ica affär Kassörskan tycker jag bara ställer till med besvär när man kommer in blir man kallad för terrorist man vänjer sig snabbt, men jag är ju en vokalist man handla lite grönsaker, mjölk o chips så ser jag en redig het liten jävla chicks som rullar förbi med vagnen med härlig pasta mat hon vill jag knulla, undra om hon kan göra spagat fantisera lite men måste fortsätta med min shopping lista jag bara hoppas att jag inner med det lilla sista så får jag ser vem som jobbar idag, det är horan Helen när jag är i kassan o ska betalar ser jag att jag har glömt fläskfilén 5 min innan stänings tid jag kommer att blir klar med det här Men hon Helen börja snacka, jag vill skjuta henne med mitt luftgevär Så säger hon till mig att ”nu har vi stängt komma tillbaka imorn” Det kan du jävla ge dig på, imorn ska jag råna det här stället imorn
REFF Det här är såsse med en ica påsse Jag älskar att handla mat i en ica affär Tanke med en ica är ju helt härligt Kommer alltid att kunna råna en ica affär
upp med kritik
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
|