introt till "zebrafärgatmixtape" komentera..
innan ni lyssnar säger jag bara "om ett mixtape är gratis får det inte innehålla den dyra lyriken" skiss som talar första texten förstalåten på "zebrafärgatmixtape" så fuck alla andra jag gör allt för mitt tape
öh check it check it check it öh öh öh yooo
okej skiss släpper mixtapes och slår liner, vevar undan din uppmärksamhet som rullgardiner, dags att få skina som p-lex gör med sin click, nu ska festas drick svep drick svep driiiick, ett mixtape intro skapat av en talang som sväljer ord, saliv som spottas på motståndaren som glor, då befinner man sig i en fucking battle situation, en sådan fattig maktlös position, men jag gratulerar dom levererar och presenterar, sin skit för dom som mot toppen stegrar, släpp ett mixtape å visa hårda sidan, kickar med söderslang för å visa att jag kan glida, representerar söder plus staten som tvivlar, befinner mig i där i staden utan känslor som 12an sagt, hora jag ger dig ett bock å ett tack, fucking bor och rör mig i uppsala, vilken del av uppsala? jo det är centrala, hur bra är kärringar som ratar mig på en skala på tio ( tie ) går inte å räkna på fingrarna för så låga tal finns inte, intro skit ska kickas långt fullt ös utan begrepp, mitt recept för att få något att låta rätt, är en micjävel en studio ett baxxat beat och en mun som rimmar rätt, så knip igen käft å lyssna fitta jag slår ungar med basebollträn, och slår vuxna med knoggäääärn, om ett mixtape är gratis får det inte innehålla den dyra lyriken, ska du ha den typen av musiken, så vänd dig till min platta "klottrade tegelstenar", mixtapes levereras ... och tas i mot, se mig som ett fucking hot.. under din säng hora. snor dina pengar på skolan men så fan heller att du ska goola, det var vad jag hadde å säga utan budskap..kanske ni trodde va?. mitt budskap är att ha hård attityd å va kaxxig som fan , hör mitt mixtape sen fixa tegelstens plattan, peace till min click som jag rullar med, som sagt fixa min fucking cddddd,
Fyll i formuläret din jävla kossa!!
|