såsse - borta med vinden
jag har gjort slut med tjejen nyligen..vill får ut lite känslor som vilar i hjärtat, jag har nyss skrivet den orka inte rätta stavfel
REFF min känsla är borta med vinden du är en tår som jag har på kinden jag vet inte om jag kan hitta dig igen (förstår du) kommer jag hitta dig igen
VERS1 jag springer åt ett håll,jag vet inte vad jag ska men kärleken har jag brytet ner till aska (aska) jag vet inte vad en evighet är men jag vill att du ska finnas här jag står på perrongen o skriker ut namn det var jag som släppte dig ur min famn jag vet att du har ett hjärta som blöder jag vet att våran kärlek fortfarande glöder allt är ju mitt fel och det vet du jag vill inte kunna sägar att kärleken är itu men vi båda vet att våran kärlek är sann men vi har bråkat allt för mycker gumman vill inte sägar att känslan är borta med vinden jag vill kunna vänta på dig utanför grinden jag hatar att sägar det att det är slut nu
REFF min känsla är borta med vinden du är en tår som jag har på kinden jag vet inte om jag kan hitta dig igen (förstår du) kommer jag hitta dig igen
VERS2 9 månader med dig var det bästa i mitt liv jag vet att jag var dum o jag var allt för naiv att släppa taget om dig kommer blir svårt men jag älskar dig och det måste du förstår men jag orka inte mer med allt tjafs jag vill bara kunna fly ut mot havs vill inte bråka med dig nån mer jag vill vara glad o kunna ler men allt som du har gjort mot mig att du finns där o stötta mig det skulle vara du o jag mot världen men jag får vandra ensam på färden att glömma dig kommer blir svårt vill att du ska hålla i min hand hårt och aldrig släppa taget om den jag vill att det ska vara vi två igen
upp med kritik nu
alla whoa människor gör mig lite glad så jag slipper tänka på mitt ex=(
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
|