Neobica - Högerfolk
Det finns ett äckligt släkte Elitister, socialdarwinister Som skiter i om din magsäck är tom Bara inte deras pengasäck är Dessa människor hävdar att man ska kämpa När det är svårt, lätt att säga När det närmsta de själva kommit kämpa Är att klippa gräset på tomten hemma Folk är lata, slöa, kriminella, giriga Vi ska inte betala för deras sjukvård eller skitungar För passar man inte in i vårat perfekta samhälle Och tar rollen som den hårda chefen eller den tysta anställde Så förtjänar man varken njure, medicin eller framtänder För om du vill han bra munvård, får du förfan betala din tandställning Med din McCdonaldslön! Jag tar inga droger, varför ska jag betala för dom som gör Vem bryr sig om dom dör! Själv är jag idealet, Sliter ihjäl mig på mitt medelklassjobb Ingen ska betala för svin, ja det speglar ju folk Att de trots skattesänkningar inte redan har fått Rätten till att streta tills dom faller ner i graven Då förtjänar de det!!! För lathet är det värsta som finns Jag vill inte veta av det
Ja, säg inte att livet är lätt när man krigar mot sätt Som strider mot mig och gör den skitiga mätt
Samhället är allt bra kallt, amerikaniseringen har vunnit Pengar är i hetluften, medkänslan har brunnit.....................
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|