TjippY - Soluppgång
Skrev lite på egen hand, men skulle gärna vilja ha nån featuring reccandet av denna. Lite sådär småkaxigt skryt om mig själv =D Enjoy, och kommentera!
TjippY’s stil, den är helt glasklar Våga inte säga emot när jag säger att jag e asbra Nämner du nåt negativt blir jag helt troligt startklar Och när jag är klar med dig ligger du i ett blodigt badkar Kommer med rakblad, det är dig jag skär ner TjippeTjipp är arg och sur för jag inte fått nån kärlek Därför får du benprotes, benet ersätts med järnben Som jag slår dig i skallen med så du får hjärnfel Du ska äta upp dina ord, så du får käka snabbt Så jävla snabbt att du får en kräkattack Jag står och mumlar komplicerade ord som läkarsnack Och önskar att livet hade en ctrl Z knapp För alla problem, gör mitt liv till ett kaos Så mycket som gått fel, behöver en minnespaus Har du nåt problem med min skit, så spit it out Du vet vad det är som händer när TjippY is in the house
Ref x2
TjippeTjippeTjipp, det är min tur nu Tillbaka för alltid, lever mitt liv fullt ut Säg emot mig så kan du suga kuk Jag är bäst i världen hela året 24/7
<<<Nån annan här>>>
Ref x2
TjippeTjippeTjipp, det är min tur nu Tillbaka för alltid, lever mitt liv fullt ut Säg emot mig så kan du suga kuk Jag är bäst i världen hela året 24/7
Bättre än nånsin, riktiga TjippY har anlänt I en språngmarsch ut i luften utan fallskärm Allting faller samman och glöder som om det antänt ”Svenska rappare presterar inte” Öh jo det fanns en TjippeTjippeTjipp, alltid i bakgrunden Men faktum kvarstår att likt fan är sakkunnig Skillad och TjippY det är samma sak dummer Mumlar jag medan jag planterar bomber i badrummet Dina dissar (hah) varenda en är en ripoff Och kom du på den själv var det ingen snip shot Fortsätt försöka dissa så kan du suga min snopp Och lyssna på min musik för det är äkta hiphop Jorden är rund, så jag ska fan gå runt om Tills min livserfarenhet stannar på full topp Du säger ”yo dawg” jag säger ”whattup, bulldog?” Börja tjafsa och jag avfärdar dig till fuck you punkt com
Ref x2
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|