c-Chaos - kämparglöd.txt (full) nu är den färdigskriven.. dock vet jag inte om det kommer att bli en spoken word. Kanske bara låter den vara såhär..känslan dörför elden i mitt liv saknar kämparglödjag har.. sårat er mer än ord kan beskrivaså jag ropar förtvivlat...ropar förtvlivlat...efter det förlåt som jag inte är värdoch fast att jag vandrar mot er...känns det som om jag försvinner ivägminns det så väl... både skratt och gråtmen allt blev katastrof...fucking ett och ett halvt årbakom galler och taggtråddet känns som jag spenderat hela mitt livpå startfältet i väntan på klarteckenså vad hände?försöker få det klätt i ordmed hur ska man beskriva en depression?och trots att ni har gett mig modkan jag inte beskriva hur det kändesjag var besviken på er,ni var besvikna på migförsöker att analyserahur det kom sig att fastallt rördes runt mig såstog jag paralyseradmen...ni gav mig något att kämpa förni gav mig hemlängtanoch när elden i mitt liv saknade kämparglödblev ni min tändvätskaidag är det bättre, nu är det himmelennu skapar jag texterom att vi är en familj igenjag saknade aldrig någon kärlekni fanns där hela tidenjag var bara helt enkeltför blind för att se det