Gussti & Anenkefali - Hur Man Talar Svengelska del. 2 Gussti:När jag greppar micken är the end near som Flat Earth-teorinJag är G' och du är fruity som en flaska med vinJa usch & fy! du är bög ditt jävla missfosterför du är Inside Men som en viss Miss FosterOch jag har ett finger med i spelet precis som tumwrestlingNär du rammlar ner från din piedestal som en vingklippt nestlingOch Som Michael Schumacher kör jag mitt eget raceför jag lämnar dig dödsdömd lajk a Lajka in spaceOm lika barn leka bäst så är babyn i Omen för mig en perfekt playdateFör vi är båda lika ill'in och we sharear the same hate!Det finns liknande dudes som pratar grym Svengelska, just like meOch när man talar om trollen, här är Anenkefali!Anenkefali:In the beginning there was inte ett jävla skitsen kom vi - you dig, som en grävmaskin?I'm in so many panties they call me "bindgalen"och du ser ut som en mix between Bin Laden and inavel!Behinddrunk the day after, för vi är bakfulla,and every text you write är massa bajt, som Dracula!Om du får in en smäll på mig, it's a Lucky Strikemen om you even try I'll smoke you like a Lucky Strike!Och jag förstår that fucking is never funwhen du får färre lyckade skjut than Elmer Fudd!Den här jävla sidan is really snart vårför nu har vi skrivit "hur man talar Svengelska part två"!