plastsoldat - Inne på sista versen.txt
Jag tittar ner i blocket och kippar efter luft och erkänner för mig själv att jag rimma bättre förr! Men det är inte lätt att lyckas skriva bättre när det alltid känns som jag är inne på sista versen! Jag känner mig som en katt som har dött 8 gånger som sliter för livet men inte lyckas hålla måttet! Jag är som satt på en öde ö mitt ute i havet där ingen kommer åt att tända ljuset till graven! Jag väntar på vinden som ska blåsa liv i mitt segel så inte konstigt att man i bland bara skiter i regler! När man har försökt under flera år att hitta tillbaka men inte hittat för man inte fått tittat i kartan! Jag vill, bara ha gnistan tillbaka som värmer mig och slippa tänka på skiten så fort jag lägger mig! Jag vill inte lida längre, Jag vill bara skriva texter se vad jag kan åstakomma med mina händer! Men det kvittar vad jag väljer att fylla versen med för folk förstår sig ändå inte på vad grymma texter är! Jag antar att man får vara lite optimist.. Men är- det så jävla svårt att se vart själva konsten finns?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|