Olika Metoder
Checka alla olika metoder som jag lägger ner för dig jag reccar med fyra fina pistoler riktade mot mig Av fyra kristna personer som vill att jag ska tona ner mitt språk du vet allt, fuck you din kristna son till en hora, allt sånt Jävla sågspån, om du frågar kan jag ju aldrig gå och sova ligger bara och dråsar och skriver som tonåringar banklånar När jag rimmar är det hårt och högljud som porrskådisars orgasmer får dig att jobba som om du simmar motströms i jockfall forsen Jag låtsas gråter när jag hör om ditt bortfall som dokusåpor jag är toppklass som batman och är alltid den onda som jokern Jag hatar dig som en hippie på E och bara för det pissar jag ner allt i din lägenhet som en H U N D förutom din 42 tums plasma TV som jag jag snor som om den vore en MP3 synd bara att det inte finns plats för sånt på en CV Men HAHAHA HIHIHI Va fan jag vill inte höra skratt, jag vill höra skrik och se hundar dödas och föräldrar mördas framför deras ungars nakna lik filmat av TV4s nyhets team som efter det blir dragna nakna bakom en bil
You keep believing, I'll keep evolving
|