Lyrik - 1/50
handen på hjärta och mina svarta tårar & min pålitliga trovärdighet som ska begrava lådan jag lämnar mitt öde som grus och klippa i en näve med jord som sipprar, utan bitar jag försvinner och förblir dold för blotta ögat och går tyst och är oförmärkt i många höstar och med åren i ryggen tar jag upp pennan igen då vet du att jag är tillbaka, utan att säga det själv himlen faller ner och nuddar udden & paradiset rengör den försurna luften eden vill hämta mej, jag kommer alldeles strax Gehenna försöker också värva mej jag förblir för alltid gigant men om min utsida skull knacka på dörren till insidan skulle vi båda förevigt fastna i mörkret & då blir allt i stort sätt ett hopplöst dunkel och kylan är så pass att jag blir blå på munnen med flås mot kudden pga samvetet med en våldsam poltergyst i backspegeln fast jag drar mej i kragen och hoppar i säng & hur mycket jag vill att han ska försvinna komme han komma igen
röken traskar runt, samma zutt passas till vänster lyriken fuckar ur det är samma tugg i alla texter på whoa är det inte så väldigt vanligt att någon lägger något kallare än februari
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|