Stukad - Back on my new shit
Så du går upp varje morgon... klockan sex, spenderar början av dan på ett jobb till fem För att komma hem... denna måndagskväll kolla TV, hoppa i säng och somna sen Bah för att gå upp nästa morgon klockan sex och utföra exakt samma process om igen...
för det gick från.. händelserikt men destruktivt levnadssätt till ett regelrätt svenssonliv.. måste ta en Steoslid för att hålla mig lugn tre andra piller på dan och ett för att somna en stund men jag har knappt fått mig en blund.. sen sitter hang-overn i så jag knappt orkar mig upp fast jobbet e guld kommer vi från skilda världar jag blev formad tillsammans med vilsna själar uppvuxen i ett område där vi tänjer på lagen sen ska man helt plötsligt förändra moralen.. ?
och samma gäng som jag alltid kännt... sitter kvar på samma bänk och blandar släng ett andre hem där du hittar din sanne vän lika snabbt som du faller offer för falskheten vissa fastnar på jonk nån bakom lås och galler andra hustlar sin holk nån får psykos i skallen för många.. småungar snackar sin drogpropaganda och vill va Tony Montana men blir någonting annat sitter.. ignoranta och koksar på toa'er tills dom måste ha lovor och börjar plocka datorer
Jag kanske e totalt likgiltig.. till det som intresserar dig o du tycker e skitviktigt fattar shi.. hur kunde korkade jag tro där fanns mer än dåliga skämt och sportsresultat?
Så du går upp varje morgon... klockan sex, spenderar början av dan på ett jobb till fem För att komma hem... denna måndagskväll kolla TV, hoppa i säng och somna sen Bah för att gå upp nästa morgon klockan sex och utföra exakt samma process om igen...
klockan ringer men jag vill shi vakna ur sömnen trycker på snooze.. ta mig tillbaka till drömmen jag cyklar till jobbet, tar en Metro på vägen sätter mig och läser om vad som händer i världen vilket bara gör det svårare att känna nån glädje och i en depression så har inte pengar nåt värde Du ska duscha du ska skita du ska äta du ska leva du ska sova.. för att fly din verklighet på fredag för när helgen kommer ska du dricka dig full o du kan inte fixa ett knull om din ficka e tom
efter sju år i dimman e inte allt som det ska för medan världen passerar så stannar jag kvar här i mitt sinne där jag för ett inre krig i en förlorad värld där jag aldrig finner frid har gett farsan grått hår och mamma magsår sagt att jag ska förändras när allting kvarstår
Grammet e fixat mannen allt annat kan kvitta Lägger ganjan i rizzlan, måste.. blanda en sista..
och även om jag vet att jag inte egentligen skulle känns det bättre för stunden med slängen i munnen
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|