Pewol - CÄFD
Converse, skuggshuggarskjorta och svarta jeans så glider cäfd, en riktig livsknullare en temporär traddpullare, en ungerfaren spliffrullar Jag är ordbokens stympare som bygger rim lika säkert som konstvärken gjord av betongens färgpyntare o jag festar som syntare sönderslagen, mager med fastklistrad whiskey på tungan i flera lager
Utebliven från den samhälliga gemenskapen för jag är en av dem som röker grönt hela dagen så håller koll på beredskapen Kaffet snuset och det konstanta ruset räckte för att ha mig som argument för renlighetslagen
Med solet i ansiktet har jag svårt att hålla målet i sikte börjar springa för att chansa på målet men det gick inte tar på mig solglasögon, ser att jag är helt ute och cyklar men det kvittar för jag har tio spliffar som kommer få mig att kvittra som den där fågeln som bara chillar uppe bland molnen som har bättre verklighetsbild än Dr.Phil, men det är inte svårt, han är en av många som säger gråt då blir allting bra, men det blir det inte för ni är inte lyckliga förens ni är som jag!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|