Först och främst är de 12-14 första raderna bättre än de avslutande, känns lite som att du velat få klart versen och bara slängt ihop de sista raderna med tveksamma rim och väldigt typisk innebörd. "Vaknar gråtande, saknar dig bla bla", det känns alldeles för standard. Försök hitta ett eget sätt att formulera det du känner. Jag blir även tvungen att förstöra ett av dina rim, för det heter KRETSAR, inte kretser. Dock går det att byta samma kretsar mot gamla kretsen. Jag tycker det är ett väldigt bra flow i texten och det är inga problem att sätta detta på beat, vilket är ganska ovanligt i detta forumet. Rimmen är inte perfekta utan vissa vokaler felar och ibland är det för många stavelser, men då de betonade vokalerna är rätt och rimmen är väldigt on-point så köper jag det tveklöst. Ett mer varierat rimschema hade uppskattats även om det inte är en nödvändighet. Stilmässigt skriver du faktiskt på samma sätt som jag, lite avskalat nertonat berättande snarare än metaforfyllt och luddigt. Folk brukar vilja att jag ska använda mer metaforer och liknelser så jag antar att folk tycker att du borde göra det också.