Blodsbröder
I våras blev du satt i häktet för knark men släpptes fri... men blev aldrig någonsin fri ifrån abstinensen Vi sågs inte på månader.. det var väl kanske bättre än att se sin bror förlorad bland hasch och tabletter tjack, weed, ladd - vad du nu än handlar och säljer så kommer det sinomtid ta kål på oss alla i släkten Du torskade igen.. och nu väntar en plats i cellen där du är tvingad att vistas så länge straffet räcker Bland brottslingar, fast bakom vakter och stängsel nedvärderad med en stämpel i pannan som bränner Jag minns '06.. du skrevs in på behandlingshemmet Vi tog ett lån, du höll dig ren - som tack för hjälpen Några veckor senare var du tillbaka i samma kretser och vägen du gick slutade nu tvärt, fast i ett fängelse Jag har ignorerat saker jag velat sagt så länge, och vaknat gråtandes av drömmar jag haft under nätter om dig.. fan bror.. jag älskar dig.. vi alla älskar dig så kämpa nu.. som rosen som gror ur asfalt och växer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|