festa,ha sex och ha kul (rap text)
är en hård brud med skinn på näsan kommer här med en text som ni får läsa har fått kritik för att jag ligger runt i sängar men vad gör det när man ändå tjänar pengar och nej,jag är ingen hora,men jag gillar att få cash så vad gör det om jag shakar lite ass dricker en grogg med mina vänner och japp! jag är den där bruden som alla känner vet att du spanade in min röv när jag gick förbi brukar inte skriva raptexter men kunde inte låta bli gillar mina tjejer men jag är inte bi jag är som en målning och du är som ett stafli alla killar som jag haft sex med vet en sak jag kanske inte är snyggast i världen men jag har en fin bak och vad gör det om jag haft många partners? eran IQ är så låg,jag är way much smarter så låt mig festa,låt mig ha kul du vill ligga med mig men du är för ful! brukar oftast skriva dikter men nu skrev jag en rap text vad tycks
maybe i am a bitch butt in that case you are one to!
haha, och så gör du en tråd i blandat eller va det var om att du vill bli av med slampa-stämpeln. nej, detta var INTE ett drag i rätt riktning. ;)
chill. sluta hata på tjejer som gillar att ligga. hehe
jag har inte sagt att det är något fel med det.. ^^ yo go girl! (á la Oprah Winfrey)
Vad menade du med att du var som enmålning och jag som ett stafli?? Jag fick inte ihop delar av texten, men jag fatta så mycket som att du gillar att ligga med män!
maggot jag menar att JAG är som en målning för att jag är fin osv.. DU är som ett stafli för att man lägger fina saker på dig osv
har fått kritik för att jag ligger runt i sängar men vad gör det när man ändå tjänar pengar och nej,jag är ingen hora,men -ehhh, wat?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha word på hsk ;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
asså... lyssna nu här whoa.. ALLA tjejer är horor, dock bara dom smarta som tar betalt... så denna goa guzz från rinkeby är egentligen det kvinnliga svaret på einstein.. (och kollar man på hennes bild, så kan man faktiskt hitta vissa liknelser) som jag sagt i dina andra trådar, mer målande bars, mer flerstaviga rim, bla bla bla... detta börjar bli utjatat men det positiva är att jag ändå rycker lite på läpparna när jag läser dina texter. peyce
Finns vissa undantag, men jag greppar vad du snackar om ;P begreppet hora är bara en term av vad man uppfattar som lättfotad numera så... Dock hur lågt man sjunker bara för pengar är ju en annan sak, då går man från hora till en man vill sparka i havet..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
tack till dom som bryr sig
Haha, c-Chaos kallade sin egen mamma för hora.. ;)
ALLA tjejer är horor, dock bara dom smarta som tar betalt.. c-chaos, säg dock aldrig det på skoj till den flickvän. Dom skrattar först, men nästa gräl så jävla i det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den texten var ju bra. OT: Rolig signatur du har hsk :P bögsex liksom
hsk HAHAHA word:D
ett ord räcker ,HORA
My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life. <br>
min mamma är hora, min flicka är hora.. alla fruntimmer är horor, och det inkluderar även era mödrar och flickvänner(no offense) bara ren fakta!!
Word på c-chaos texten: Nja lite si sådär med den, jag ryckte oxå lite på smilbanden men, nja lite mer flerstavsrim som någon nämnt tidigare
-{remne music 2008}-
ok ALLA som säger hora ,jävligt moget!
äh det är coolt aTT kalla tjejer hora.. baaad på internet
Wow, 19 kommentarer och ingen har lyckats påpeka hur vedervärdigt dåligt detta är.
c-Chaos raka bort moppemuschan din ginger retard, så kanske du får bättre erfarenhet av kvinnofolk
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
DrKista Tyst, du sabbar hans ragg! Jävla cockblocker, han försöker ju få en träff med den goa guzzen! Själva texten är inte så bra, och det HSK markerade förstår inte jag heller riktigt... Och sen har ju Ch1ll rätt, du blir inte av med en slampig stämpel genom såna här texter.
En sak har jag lärt mig, på tal om absolut ingenting:Tala aldrig om kvinnors ålder, inte mens heller! Tänk på den gott folk!
"Jag hatar citat"
en sak har jag lärt mig, uppa aldrig en sjukt gammal tråd i onödan, speciellt inte om den är skapad av ett skogsväsen...
Blunted in stockholm
Dittin89 P19: Bra att veta! Uppskrivet, man lär sig alltid nåt nytt!!1!!1ett!1!one!1!1!1666!!!111 eller?
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx