Lkz, efter ett långt brake! checka mannen//jag e killen som går till fest i ett par mjukisbraller//stilar som fan med en new era keps på skallen,(Haha)//fett stek glider runt med en cigg i handen//samtidigt som jag har en snygg chick i famnen//piffade upp allt med en identitetsbricka runt halsen//för att likna en rapper typ som prendel//möjligtvis kaggen, inte säker om den passar men//han får allt förlänga sin kedja med ett par centimeter//ops nu känner jag att min humor börjar bli sleten//ursäkta mig ska försöka bli mer som motti//med en rolig dialekt och en röst som e konstig//uberserriös, verkar halvt utvecklingsstörd//gör nog bara till rösten för att bli lite mera hörd//haha wops nu tycker folk nog att jag söker hype//jag blir berörd, särskilt om jag får testa lite live//spelar ingen roll, battle eller doggelitostyle//med rhymes som han klämt på precis som bajs//det lyckas bli nice på något sätt iallafall//så nu har jag visat allt jag kan, inte mycket det//men jag gjorde mitt bästa, hyfsat lång precis som mitt pläp//