DMAt - Står stilla men vi gick vidare..
Har dragit tänkarmössan över huvudet igen jag tänker skriva ner de med min kulspetspenna
Vaknade en dag av ett stolpskott från andra sidan gatan då förstod jag uttrycket; man går in i väggen sedan dör man Ett sorgset sinne, inget som underlättar bortsett från din pekpinne, så har luftskeppet lättat Det här är mina bästa tankar i repris det sämre o de värre, o en del bara säts dit Om jag hade nog med vett och förstånd att förstå när man gör fel gång på gång Hade nog inte halva delen blivit inkastat flickvännens känslor i brevinkastet Sista delen av mitt liv ligger på en silver tallrik stick inte, jag ristar in ditt namn på vristen och säger att jag älskar dig mer än mitt liv!
Allting står nu stilla till havs tråkiga saker finns, och dumma saker har jag sagt Att tänka mycket tankar, snälla lätta inte ankar skutan kränger, kanibaler simmar under livets planka Står rak i ryggen men modet sviktar när det kommer till att fria o ringar Vi är unga men väderkvarnen snurrar som aldrig förr, vi tar nog nästa buss...
Lite jag skrivit ned... japp, tyck till.. KOMMENTERA/GE KRITIK! less på att lägga tomma trådar :)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|