Remne - baby
Tjenare alla whoa människor, här ska det delas ut lite konstruktiv kritik va? :) Här är texten:Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet. Du är den perfekta, en äkta skönhet Du är svaret på mina frågor som jag alltid ställer mig Du är botemedlet mot min förkylning, mitt nässprej hoppas du fattar vad jag menar. Du får mig att bli frisk inom mig själv. även om nätterna kan bli sena men det är det värt att ligga o hålla om dig kyssa på din hals, du ryser o kollar på mig med en underbar blick som jag får rysningar av Du får mig att jämnt att känna mig så jävla glad du får mig må bra, du väcker mina känslor till liv jag är så jävla glad att du o jag blev ett vi Jag tror på våran kärlek, och tack för kärleken du ger Jag ska ge dig kärlek tillbaka, och få dig att le för du får mig att le, och jag finns för dig gumman det är dig baby jag tänker på när jag sluter ögonen o blundar Och för ni som vill lyssna på beatet samtidigt så tryck på play o kör igång :) Text: Remne Beat: Shadowville
-{remne music 2008}-
Dubbelpostar: Jag glömde säga då att texten bara har en vers hittils för jag skriver den med äkta ord från mitt inre till min vackra flickvän Jag har börjat skriva lite lätt på andra versen med, så snart kommer väl hela ligga ute på denna underbara sida, men som sagt, all kritik är bra kritik, men helst konstruktiv sådan. Pöyz /Remne
-{remne music 2008}-
"mitt nässprej" började skratta där, tyckte det lät dåligt haha:P är fel i gramatiken också, min nässprej ska det vara om det ska vara rätt:) menmen, flickan blir nog glad för att du skriver åt hon :) är huvudsaken
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Det heter annars mitt nässprej enligt svenskan i alla fall. och sen fel grammatik, gmm "flickan blir nog glad för att du skriver åt hon " :p typiskt exemepl på sånt finner du i din kommentar :p Ska vara åt henne Men tack för kritik, jag hoppar hon kommer tycka om den i alla fall =)
-{remne music 2008}-
att likna sin tjej med nässpray är inte så romantiskt tycker jag. det borde du byta ut. finns skönare liknelser du kan göra. texten är väldigt enkel bestående av känslor som det har skrivits flera gånger förr. du har inget eget sätt att skriva på än. men tjejer blir alltid glada för såna här texter. byt bara ut nässprayen
Haha jag ska byta ut nässprejen då, men jag tyckte det passade in eftersom "du är botemedlet mot min förkylning" Så, men jag ska byta det. När jag själv läste igenom den/rappade den så märkte jag det själv :p tack för comment
-{remne music 2008}-
jo förkylningsgrejen funkar väl. men ordet nässpray skär sig liksom. det e viktigt att tänka på ord man använder och se om dom passar in i den känslan du tänkt ge med din text liksom
ändrade nu, och tyckte jag fick det bra. Du är svaret på mina frågor som jag alltid ställer mig Du är botemedlet mot mina problem som framhäver sig
-{remne music 2008}-
alot better;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
tack dmat :)
-{remne music 2008}-
Du får mig att bli frisk inom mig själv. även om nätterna kan bli sena Den raden va aslång till beatet, svårt att få ett fint flow på de imo.
Nässpray-raden lät lite konstig men du ändrade det bra :)
Tycker du borde öva på rim, flerstav och sånt men detta är en låt till din brud och då är det raderna som är viktiga och inte rimmen.
Annars va det helt okej, kicka de och lägg ut på audio så har du en säker kommentar :)
Peace
-Say hello to my little friend! Tony Montana
Okej jag kan ju säga så här, den rader "Du får mig att bli frisk inom mig själv. även om nätterna kan bli sena" Den får jag in klockrent ? Kanske folk kör en annan stil inte vet jag, men man kan även finslipa den. Ja, jag har inte haft tid/pengar till studio saker än, så jag har även inte hunnit köra in nån låt på audio, men på fredag mina herrar då kommer första riktiga låt in i "audio" forumet så håll ögonen öppna då. Lovar att det är ingen skit jag kommer släppa :) Tack för all kritik =) Pöyz
-{remne music 2008}-
hahahahaha nässpray, bääästa!
Bildar ord av bilder
rebus- om du ser så har jag ändrat!
-{remne music 2008}-
Var kan jag få tag i bakgrundsljudet?
vissa rader är skitkorta sen andra för långa ;o
Svant: Endast jag har svaret på det, och det är för att få känslan lite bättre från mitt inre :D
-{remne music 2008}-