I call a spade a spade, it just is what it is
Jag är din resekonsult gällande hädanfärd en länskonstnär i som lämnar världen tärd med mera stål i arsenalen än en järnaffär tycker du att det är sjuk skit som du läser här har du knappt skrapat på ytan av mina latrinbesvär "Mitt crew består faktiskt av bråkstakar" men ring dom då, så kallar jag banditer med automatkarbiner och maskingevär som mejar ner folk som lastbilar på gågata och om någon graspar tag i livet får de sin livstråd satt mot spetsen på bajonetter och antika svärd ditt nylle fick eros säga upp sig som kärleksgud dumpa sin fjäderskrud, slänga pilbågen och med ett glädetjut rusa mot en järnvägsknut ställa sig i spåret och längta efter likbåren för allvarligt talat, du är så ful att din sceintologmorsa skrek när hon såg ditt face redan när du föddes såg du jävlig ut och sen dess har ditt liv vart en nedfärd som lådbilsrace på sin höjd är du inget annat än en särskolad ungjävel med skinnflöjt som anledning till ditt välsmorda munläder och till dom som alltid skriver "PLAYED!" till alla låt mig vänligen påminna er att det är played att andas...
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|